jueves, 24 de mayo de 2007

[ThE LaST SonG]



ChAsIng CaRs


Ho farem tot
Tot
En nosaltres mateixos

No necessitem
Res
O ningú

Si m’estiro aquí
Si només m’estiro aquí
Mentiries amb mi i oblidaries el món?

Gairebé no sé
Com dir
Com em sento

Aquestes tres paraules
Són dits massa
No són prou

Si m’estiro aquí
Si només m’estiro aquí
Mentiries amb mi i oblidaries el món?

Oblida el que hem parlat
Abans ens fem massa vells
Ensenya’m un jardí tornant a la vida

Anem a perdre el temps
Perseguint cotxes
Al voltant els nostres caps



Necessito la teva elegància
Per recordar-me
Per trobar-me a mi mateix

Si m’estiro aquí
Si només m’estiro aquí
Mentiries amb mi i oblidaries el món?

Tot el que sóc
Tot el que sempre serè
Està dins dels teus perfectes ulls, ells son tot el que puc beure

No se a on
Confós com també
Només saber que aquestes coses mai canviaran del tot per nosaltres

Si m’estiro aquí
Si només m’estiro aquí
Mentiries amb mi i oblidaries el món?




No hay comentarios: